کلمة المفتاح وفاداری به برند / (164 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
-
2.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی، شهرام ؛ صناعی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 89 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیتعهد به برندشفافیت اهدافسختی تحقق اهدفعملکرد برند در سطح کارکنان
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
-
5.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1391 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 87 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رضایتصنعت لبنیاتوفاداری به برندهویت برنداعتماد برند
-
6.
مؤلف : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحة - من 38 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات
-
7.
مؤلف : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
-
8.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
9.
مؤلف : ایرانزاده، سلیمان ؛ رنجبر، آیدا ؛ پورصادق، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 155 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندآمیزه بازاریابیارزش ویژه ی برندارزش ویژهعناصر آمیزه بازاریابیتداعی ذهنیقیمتمصرفکنندهترویج
-
10.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛ رضایی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندارزش ویژه برندهمخوانی شخصیت برند با شخصیت مشتریحس تعلق به برنداعتماد به برندمشتریشخصیتهمخوانی شخصیتارزش ویژهحس تعلقمشتریانپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (5 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)