کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتبار برندتصویر ذهنی مشترکین برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
-
42.
مؤلف : بخشی زاده برج، کبری ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛ قربانی فاراب، محمد تقی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگی والسوفاداری به برندمحصولات با فناوری پیشرفته
-
43.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تصویر شرکتمسئولیت اخلاقیوفاداری به برندارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتهامسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکتارزش ویژةارزش ویژةپژوهشپژوهش
-
44.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
45.
مؤلف : عبدالوند، دکتر محمد علی ؛ كاتب مسؤول : هنری شریف، الهام ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1395 - شماره 24 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیمدل مشتری محور از جامعه برند
-
46.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصویر برندوفاداری به برند
-
47.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ نبی زاده مامانی، الناز ؛ مزینانی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندسازی داخلیعملکرد برندتعهد به برندتعیین هویت با برندکارکنانکارکنانتعهد کارکنانتعهد کارکنانتعهدتعهدتعیین هویتتعیین هویت
-
48.
مؤلف : سعیدنیا، حمیدرضا ؛ قهرمانی، آمنه ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 56 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندرسانه اجتماعیجامعه ی برندفعالیت های خلق ارزشجامهرسانهی اجتماعیوفاداریشبکههای اجتماعیپژوهشفرضیهفعالیتهای خلق ارزش
-
49.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ كاتب مسؤول : احسانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
50.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 56 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)