کلمة المفتاح وفاداری به برند / (159 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ هرندی، عطاءاله ؛ فاطمی، سیده زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 137 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندتداعی برندپاسخ مصرف کنندهکیفیت ادارک شده از برندمشتریمشتریارزشارزش
-
32.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛ کناره فرد، مریم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندجوامع برندیرسانه اجتماعیشیوه های ارزش آفرینیشاخصه های جامعه
-
33.
مؤلف : فرهنگی، علی اکبر ؛ عابدینی، راضیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی- همخوانی برندکیفیت ادراک شده از برندآمیخته رسانهمشتریان اولینبارمشتریان تکراری
-
34.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
35.
مؤلف : حیدری، لیلا ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وب سایتکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندهوادارانمولفه های تعاملیباشگاه های فوتبال تبلیغات دهان به دهانتداعی برند.وبلیگ برتر فوتبال ایراناطلاعاتباشگاهاینترنتمدیران
-
36.
مؤلف : بهنام، محسن ؛ مدیری، ماهرخ ؛ هاشمی، سیده زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»شهریور و مهر 1394 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتداعی برند.مشتریمصرفکنندهمشتریانتداعیخدمات
-
37.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ فارسی راد، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدتلفن همراهوفاداری به برندارزش ویژه برندشهرستان اهوازتجربه مشتریویژگی های محصولcellphoneارزش ویژهارزش ویژهتلفن همراهتلفن همراه
-
38.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
39.
مؤلف : ابراهیم ازبری، مصطفی ؛ اکبری، محسن ؛ رفیعی رشت آبادی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 783 إلی 804 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برنددلبستگی به برندبازاریابی تجربیمشتریاعتماددلبستگیتعهدوفاداری مشتری بـه برنـدوفاداریمدل
-
40.
مؤلف : بیجاده، محمد ؛ آقاجانی، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1394، دوره اول - شماره 1 (11 صفحة - من 117 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانوفاداری به برندآگاهی برندبرند تجاریمشترینام تجاریعملکرد بانکمشتریانآزمون
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)