الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 9 |
مدیریت 4 |
تربیت بدنی 2 |
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 17 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
ب 2 |
د 1 |
ج 1 |
-
1.
مؤلف : یاراحمدی، علی ؛ متین، مهدخت ؛ نیکخواه نسب، مرتضی ؛
مجموعه مقالات:گزارش های کارشناسی (مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی)»شهریور 1402 (39 صفحة)
-
2.
كاتب مسؤول : قرنجیک، عبدالمجید ؛ مؤلف : محمدیان یزدی، پوریا ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ترافیک»بهار 1399 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 1 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:ایمنی ترافیکتراکم تصادفاتتحلیل فضایی تصادفاتالگوهای تصادفات
-
3.
مؤلف : پرویزی، سهیلا ؛ محمودیانی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : یار احمدی، علی ؛
مجلة:نامه انجمن جمعیت شناسی ایران»پاییز و زمستان 1398 - شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 205 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:اشتغالآموزش عالیجنسیتشهر دهدشتمهارت
-
4.
مؤلف : یاراحمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات علوم کاربردی در مهندسی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (19 صفحة - من 32 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکیهوش تجاریزیرساختهای سازمانیمدلهای ارزیابی زیرساختهای سازمانی
-
5.
مؤلف : قرنجیک، عبدالمجید ؛ نقافی، آرش ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ترافیک»بهار 1398 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل فضاییتصادفات رانندگیپلیس راهورپویش 30|60محدودهی 30 کیلومتری شهرها
-
6.
مؤلف : نوری، مهسا ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی ایران»تابستان 1397، دوره دوازدهم - شماره 2 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 136 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:خانوادهجوانانازدواجهمسانهمسری
-
7.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ ناصری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 127 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:لیگ برتر فوتبالتداعی برندداراییهای برندنیازهای خودتعریفیتعلق به باشگاهباشگاههویتتیمباشگاههای ورزشی
-
8.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ یاراحمدی، علی ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ کاشی پزان جوان، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز1394 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت گرفتن مصرفکننده از برندتشابه مصرف کننده و برندتمایز برندپرستیژ برند
-
9.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ زینوند لرستانی، حنظله ؛ یاراحمدی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1393 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 195 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریان غیرستوددهتبلیغات توصیه ای منفتیقدرت پیوند
-
10.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ یاراحمدی، علی ؛ کاشیپزان جوان، عاطفه ؛ ناصری، علی ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز و زمستان 1393 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 129 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتعلق به باشگاهنیازهای خود تعریفیحامیگری ورزشی