کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : مرادی، آرام ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1392 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداری به برندابعاد ارزشیرابطه مندوسایل ورزشی
-
22.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرکیفیت ادراک شدهمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
23.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نبیزاده، زهرا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتعهد به برنداعتماد به برندعشق به برندعلاقه به برندهوس برند
-
24.
مؤلف : شاهین، آرش ؛ صنایعی، علی ؛ رضایی، محمد صادق ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار و تابستان 1393 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی دادههابانککاراییوفاداری به برندمشتریرضایت و وفاداری مشتریمشتریانصادراترضایت مشتریاندازهگیری کارایی
-
25.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ كاتب مسؤول : هرندی، عطاءاله ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وجدان کاریرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ادراک شدهنوع دوستیآگاهی از برندوفاداری به برندارزش برندفضیلت مدنیتواضع و فروتنیروحیه جوانمردی
-
26.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1393 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرندهای ورزشیعشق به برندهواداری از برند
-
27.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
28.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ کفاش پور، آذر ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپرستيژ برندتمايزبرندهويتيابی مشتری با برند
-
29.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری به برندرﺿﺎﻳﺖTrustپيشبردصنعت تلفن همراهPromotion
-
30.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ زمانیان، صحرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:انگیزششبکههای اجتماعیوفاداری به برندتبلیغات توصیهای الکترونیکهویتیابی از طریق برندکاربرانوفاداریاطلاعاتمشتریمشتریانرضایتاعتمادمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)