کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری
-
12.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 184 إلی 203 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریارزش ادراک شدهشخصیت برندوفاداری به برندهویت برند
-
13.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ جوشیار نجف آبادی، لیلا ؛ خزائی پول، جواد ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندبانک شهرمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
14.
مؤلف : حسینی، محمد سلطان ؛ سلیمی، مهدی ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ نصر اصفهانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1392 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:عوامل مدیریتیلیگ برتروفاداری به برندباشگاه فوتبال
-
15.
مؤلف : سلطان حسینی، محمد ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالبرندوفاداری به برندهوادارهوادارانتیموفاداریورزشگاهلیگ برتر فوتبالباشگاهویژگیهای جمعیتشناختی
-
16.
مؤلف : سجادی، سید نصرالله ؛ خبیری، محمد ؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:لیگ حرفه ای فوتبال ایرانوفاداری به برندهوادارانتداعی برندتیموفاداری هوادارانباشگاهوفاداریتداعیپرسشنامهگروه همسالان
-
17.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
18.
مؤلف : حکیمی پور، ابوالقاسم ؛ بزرگ خو، حامد ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1392 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 39 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:برنداعتماد به برندارزش ويژه برندوفاداري به برند
-
19.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مداح، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1392 - شماره 62 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تبليغاتوفاداري به برندآگاهي از برنددرك از كيفيت برنددارايي برند كلي
-
20.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)