کلمة المفتاح تصویر ذهنی مشترکین برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1394 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتبار برنداپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندتصویر ذهنی مشترکین برندمشتریبرنـدمشتریانوفاداریاعتبارتبلیغات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
BrandBrand CommunicationsBrand credibilitybrand loyaltyUser Imageryاپراتورهای تلفن همراهارتباطات برندوفاداری به برند
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)