کلمة المفتاح ویژگی های مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نظری، محسن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : حصارکی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای محصولقیمتگذاری شرکتهای چندکانالهویژگیهای مشتریانویژگیهای خردهفروشعوامل تحمیلیقیمتخردهفروشیقیمتگذاریمشتریخردهفروشان چندکانالهاستراتژی قیمتگذاری
-
2.
مؤلف : صادق، محمدهادی ؛ شاه حسینی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 427 إلی 444 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفرفتار مصرفکنندگانموفقیت سازماناینترنت پرسرعتویژگی های مشتریانکاربرانمصرفرفتار مصرفمشتریانپژوهش