کلمة المفتاح پاسخدهی مشتریان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : موسوی، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1398، سال چهاردهم - شماره 42 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیوفاداریتصویر برندپاسخدهی مشتریان
-
2.
مؤلف : سمیع زاده، دکتر رضا ؛ حیدرزاده، دکتر کامبیز ؛ فرمانی، وحید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (11 صفحة - من 3460 إلی 3470 )
الکلمات المفتاحية: ارزش برندﺷﺒﮑﻪﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﭘﺎﺳﺦدﻫﯽ ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن