کلمة المفتاح چرخه عمر مشتري / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قیصری، خاطره ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ اذر، عادل ؛ خادمی، سید موسی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عوامل استراتژیکعوامل مربوط به برندچرخه عمر مشتریترجیحات برندعوامل مرتبط به سازمانعوامل مربوط به مشتری
-
2.
مؤلف : محمدی، بهنام ؛ طالبیان، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 171 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة مشتریحقوقنظریة بازیحق نوآوریچرخة عمر مشتریقیمتگوشیهای هوشمند| ,
-
3.
مؤلف : محمدی، اسفندیار ؛ رضایی، زهرا ؛ احمدی، میلاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1394 - شماره 30 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطههتل های شهر ایلامچرخه عمر مشتریمشتریارزش طول عمر مشتریهتلارزش چرخه عمر مشتریگردشگریمشتریان
-
4.
مؤلف : باقری، مهدی ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 93 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:مدل کانوارتباط با مشتريانچرخه عمر مشتريماتريس اهميت - عملکردمشتریمشتریانچرخه عمرکانوخردهفروشاناطلاعاتویژگیهاعملکرد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)