کلمة المفتاح کاربرد رسانههای اجتماعی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : گلینی مقدم، گلنسا ؛ مؤلف : خلیل پور، طاهره ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»بهار 1401 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تلگراممدل انتظار استفاده و رضامندیکاربرد رسانههای اجتماعیاینستاگرام
-
2.
مؤلف : بکتاش، اسلام ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 29 (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریرسانه های اجتماعیقابلیتهای پویاتعهد مشتریقابلیتهای بازاریابیمشتریCRMقابلیتکاربرد رسانههای اجتماعی
-
3.
مؤلف : بیات، محمدکریم ؛ اسفندیاری مقدم، علیرضا ؛ علیپوری حافظی، حامد ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1397- شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 309 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیتحلیل محتواکاربردرسانههای اجتماعیکاربرانکاربرد رسانههای اجتماعیاطلاعاتوبپژوهشفیس بوک
-
4.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ خسروی، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 271 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیشهرت برندسرایت اجتماعیعملکرد فروش برندعملکرد فروش نمایندگیبیمهمشترینمایندگیشرکت بیمهنمایندگی بیمهمشتریانتعاملکاربرد رسانههای اجتماعی