کلمة المفتاح کانو / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستگار، امین ؛ فرهادی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهش نامه تاریخ، سیاست و رسانه»تابستان 1403 - شماره 26 (24 صفحة - من 61 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیرضایتمندیرفتار شهروندیشهرداری شیرازشهریشهروندانرضایتشهرداریرضـایتعملکردخدماتکانو
-
2.
مؤلف : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
3.
كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلنار ؛ مؤلف : مالکی، بابک ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکانوشبکه های اجتماعیتاپسیس فازیبازاریابی شبکه های اجتماعی
-
4.
مؤلف : منتظری سانیج، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1400 - شماره 6 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 20 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکانوشبکه های اجتماعیتاپسیس فازیبازاریابی شبکه های اجتماعی
-
5.
كاتب مسؤول : حسنی طالش، محسن ؛ مؤلف : پورامینی، زهرا ؛ ساریخانی ساریخان بیگلو، عادل ؛
مجلة:علوم و فنون مرزی»زمستان 1399 - شماره 35 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 30 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکانورضایتمندی مشتریان
-
6.
مؤلف : نوری خان یوردی، میثم ؛ بشیری، مهدی ؛ كاتب مسؤول : دوستی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1399 - شماره 60 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمشتریانکانوفروشگاههای ورزشیرویگردانی
-
7.
كاتب مسؤول : محمدی زنجیرانی، داریوش ؛ مؤلف : پهلوانزاده، پرناز ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1398 - شماره 19 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 125 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیمدیریت کیفیتدرجه عضویتکانوپیوستار بلوغمشخصه هابلوغ
-
8.
مؤلف : بردبار، غلامرضا ؛ حق بین، عالیه ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»زمستان 1395 - شماره 42 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کانونیروی انتظامیضریب کاپاسیستم جبران خدماتپاداشهای غیرمالیکارکنانمدل کانومدلپژوهشمدیرانانگیزشی
-
9.
كاتب مسؤول : کارگرآزاد، زهرا ؛ مؤلف : اسماعیلی گیوی، محمدرضا ؛ ناخدا، مریم ؛ حاصلی، داود ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1395 - شماره 84 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 743 إلی 766 )
الکلمات المفتاحية:وبکوالوبسایت آموزش مجازیرضایت کلی کاربرمدل رضایت مشتری کانوتاثیر عملکرد نامتقارنوباطلاعاترضایتوبسایتکاربرعملکرد
-
10.
مؤلف : بهشتی نیا، محمد علی ؛ ماجد، وحید ؛ وزیری، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1395 - شماره 121 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نظریه فازیبیمه عمرکیفیت خدماتسروکوالکانومشتریمدل کانومشتریانفازی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (9 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)