کلمة المفتاح کیفیت ارائه خدمات / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : روحانیان، عاطفه ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحة - من 144 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:شهر مشهدﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
2.
مؤلف : رخشانی، جاوید ؛ حاجی زاده، پیمان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (11 صفحة - من 719 إلی 729 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری بانک سپهخدمات الكترونیک کیفیت ارایه خدمات
-
3.
كاتب مسؤول : میرزایی فر، داود ؛ مؤلف : شریفی رهنمو، سعید ؛ حیات الغیبی، سیده صدیقه ؛ عزیزی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»تابستان 1400 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 172 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:نگرشمراجعانامنیّتکیفیّت ارائه خدماتمشاوره و مددکاری اجتماعیمشـاورهبـا
-
4.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1071 إلی 1082 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانی رضایت شغلی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد
-
5.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1083 إلی 1095 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیری اجتماعی کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد رضایت مشتریان
-
6.
مؤلف : ابطحی ابرقویی، سیدمصطفی ؛ اژدری، علی ؛ اشکورجیری، همایون ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (12 صفحة - من 1096 إلی 1107 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش کیفیت ارائه خدمات شعب پنجگانه سازمان تامین اجتماعی استان یزد سرمایه فکری
-
7.
مؤلف : حسین پور، حامد ؛ امیر تاش، علی محمد ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»بهار 1397 - شماره 40 التصنيف A (Azad University/ISC (18 صفحة - من 125 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شغلیرضایت مندیکیفیت ارائه خدماتبرنامه های ورزشیمعلمین
-
8.
مؤلف : سلطانی نسب، رضا ؛ عباسی، روح اله ؛ عباسی، رضا ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1397 - شماره 33 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 191 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانکارکنانرفتار شهروندی سازمانیکیفیت ارائه خدمات
-
9.
مؤلف : عسکری، احمد ؛ رحمانی، فاضل ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 50 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ارائه خدماتبازاریابی داخلیشاخص های بازاریابی داخلی
-
10.
مؤلف : حقی، مسلم ؛ حسینی فرد، مجتبی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1395 - شماره 2 (12 صفحة - من 66 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:بانک تجارتعاداتخلاقیت فردیکیفیت ارایه خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- بین المللی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)