کلمة المفتاح کیفیت الکترونیکی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نیاکان، مریم ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»تابستان 1398، سال دوم - شماره 8 (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد الکترونیکیکیفیت الکترونیکیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرضایت از پشتیبانی تصمیمالکترونیکیاطلاعاتمشتریمشتریاناینترنتوفاداری الکترونیکی
-
2.
مؤلف : صفری، سعید ؛ هلالی، ریحانه ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 335 إلی 350 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چندمعیارهکیفیت الکترونیکیاثربخشی بازاریابی الکترونیکیبرندسازی الکترونیکی
-
3.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شفیعی عربی، محمد علی ؛ اسفندیار، کوروش ؛ كاتب مسؤول : شریفی تهرانی، محمد ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»بهار 1394 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 52 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت الکترونیکیتجربهی قبلی رزرو اینترنتی اتاق هتلصنعت هتلداری
-
4.
مؤلف : فارسیجانی، حسن ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ احمدی، محمد حسن ؛ آ صالحی صدقیانی، پانته ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1393 - شماره 17 (18 صفحة - من 128 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار الکترونیکیمدیریت فناوریتولید در کلاس جهانیکیفیت الکترونیکیکارخانه الکترونیکیکیفیت الکترونیکهیارخانه الکترونیکی
-
5.
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ یدالهی، شهربانو ؛ خسروی لقب، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:سرويسهای رايانامهوفاداری الکترونيکیرضايت الکترونيکیاعتماد الکترونيکیکيفيت الکترونيکیE-loyaltyE-trustE-qualityمشتریمشتریانالکترونیکیرضایتوفاداری مشتریانوفاداریوفاداری مشتری