کلمة المفتاح Affective response / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ شیرنژادمغانلو، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 197 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات نقطه خریدپاسخ عاطفیپاسخ شناختیخود پنداره مشتریبــههـابـههــامشــتری
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : کیانی، عباس ؛
مجلة:فضای گردشگری»زمستان 1400 - شماره 41 ، A (Azad University (32 صفحة - من 111 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تجربه نابپاسخشناختیدلبستگی به واقعیت مجازیکوئید 19قصد بازدیدپاسخ عاطفی
-
3.
مؤلف : رحمانی جامی، فائزه ؛ كاتب مسؤول : محمدی، مریم ؛
مجلة:مطالعات شهری»تابستان 1402 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:ادراکفضای شهریاحساسپاسخ عاطفیپاسخ فیزیولوژیکپاسخ رفتاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة فضای گردشگری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مطالعات شهری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)