کلمة المفتاح B2B Marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اعتباری، مهدی ؛ الحسینی المدرسی، سید مهدی ؛ صادقی، حجت الله ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 169 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی صنعتیفرایند توسعه محصول جدیدمشارکت مشتریسبک زمانیزمان توسعه محصول جدید
-
2.
مؤلف : کرمی پور، میثم ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (18 صفحة - من 24 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمحیط کسب و کاربازاریابی B2Bشایستگی های هوش مصنوعیگستره تجاریاطلاعاتعملکرد سازمانی
-
3.
مؤلف : سلمان مهاجر، ساناز ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 102 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیاستراتژیهای بازاریابیبازاریابی B2B