کلمة المفتاح Behavioral Responses. / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صبوری سیس، عاطفه ؛ جبارزاده، یونس ؛ كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 157 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:پاسخهای رفتاریپاسخهای غیررفتاریخاموشی مشتریانعوامل موثر بر خاموشی
-
2.
مؤلف : Fazeli Veisari، Elham ؛ Tavoli، Reza ؛ كاتب مسؤول : Taghipourian، Mohammad Javad ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2021, Volume 2 - Number 1 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:brand equityViral marketingBehavioral ResponsesWord- Of -MouthIntention purchaseBrandOnLISRELWOM
-
3.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛ صادقی، میثم ؛ كاتب مسؤول : غلامی، مسلم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 65 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیتبلیغات اینستاگرامیپاسخ های رفتاری
-
4.
مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : اقبالی، کبریا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1399 - شماره 60 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 251 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:وبسایتهوادارانپاسخهای رفتاریقصد بازدید مجدد
-
5.
نقش ارزش ها و نگرش های گردشگران در پاسخ های شناختی و رفتاری آنان در انتخاب وب سایت های خدمات گردشگری
مؤلف : نقی پور، میرپوریا ؛ کردناییج، اسداله ؛ كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1398 - شماره 20 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:ارزشنگرشپاسخ های رفتاریپاسخ های شناختیمقصدگردشگری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة گردشگری و توسعه 1 |
مجلة International Marketing Modeling 1 |
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)