کلمة المفتاح Blind / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : صالحی، سوده ؛
مجلة:روانشناسی و علوم رفتاری ایران»تابستان 1402 - شماره 34 (جلد اول) (12 صفحة - من 96 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:هراس اجتماعینابینادلزدگی زناشوییجرات ورزیکم بینا
-
2.
تعامل کاربران نابینا و کمبینا با کتابخانههای عمومی کشور ایران (اهداف، انگیزهها و میزان رضایتمندی)
مؤلف : رفیعی، محمدمحسن ؛ محمدي، مهدي ؛ زارعی، عیسی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1401 - شماره 111 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 483 إلی 501 )
الکلمات المفتاحية:نابینایانکتابخانه های عمومیرضایت مندیخدمات کتابخانه ایک مبینایانایرانکاربرانبینایانکتابمیزان رضایتمنابع اطلاعاتی
-
3.
مؤلف : Sajedi، Lida ؛ Parsaie، Nasrin ؛ Sattarzade، Mohammad Hossein ؛ كاتب مسؤول : Biglari، Morteza ؛
مجلة:Journal of Motor Control and Learning»Summer 2022, Volume 4 - Number 3 ISC (6 صفحة - من 10 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:ChildrenStatic BalanceBlindDynamic balancecore stability training
-
4.
كاتب مسؤول : رضايی، حدايق ؛ مؤلف : کاظمی، الهام ؛
مجلة:زبانشناسی و گویش های خراسان»بهار و تابستان 1400 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 299 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:کودکان نابیناشناخت جسمانیکودکان بیناطرحوارههای تصوری
-
5.
كاتب مسؤول : نجفی، فاطمه ؛ مؤلف : دستیار، وحید ؛
مجلة:کودکان استثنایی»زمستان 1400 - شماره 82 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 75 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:نابیناتابآوریانعطافپذیری شناختیذهنآگاهیکم بینا
-
6.
مؤلف : اعتباری گوهرریزی، بتول ؛ عزیزآبادی فراهانی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : قیومی، عباسعلی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»بهار 1400- شماره 51 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 97 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:اوقات فراغتنابیناسرمایه فرهنگیکم بینا
-
7.
مؤلف : خواجه حسینی، حمدالله ؛ اسدزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : فرخی، نورعلی ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 233 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:نابینادانش آموزاناستدلال اخلاقی
-
8.
كاتب مسؤول : هاشم زاده، زینب ؛ مؤلف : صابری، هایده ؛ عالی، شهربانو ؛
مجلة:تفکر و کودک»پاییز و زمستان 1398، سال دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 289 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:فلسفه برای کودکاننابینادانش آموزنظریه ذهنکودکانبیناییبـهکودکان نابینابـاآزمون
-
9.
مؤلف : Al-jaleeli، Yasar A ؛
مجلة:Journal of Research in Applied Linguistics»Summer and Autumn 2019, volume 10 - Issue 10 (Proceedings of the 6th International Conference on Applied) التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 457 إلی 463 )
الکلمات المفتاحية:BlindBrailleSpecial EducationVisually impairedBar code
-
10.
مؤلف : Hashemzadeh، Zaynab ؛ Aali، Shahrbanoo ؛ كاتب مسؤول : Saberi، Hayedeh ؛
مجلة:Educational Sociology»December 2018 - Number 10 ISC (10 صفحة - من 171 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:studentsWorking MemoryBlindPhilosophy for children
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)