کلمة المفتاح Blind students / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، دکتر علی اکبر ؛ مجاور، شیزین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، دکتر سوگند ؛
مجلة:کودکان استثنایی»تابستان 1402 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیاضطراب اجتماعیدانش آموزان نابیناتنظیم شناختی هیجان
-
2.
كاتب مسؤول : رمضان زاده، ثریا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1402 - شماره 174 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان دختر نابینامهارت های اجتماعی هیجانیهوش هیجانیحرمت خود
-
3.
كاتب مسؤول : هومن، فرزانه ؛ مؤلف : مروی نوغانی، فرزانه سادات ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1401- شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 288 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت درمانیمثبتاندیشیدانشآموزان نابیناخودناتوان سازیجهتگیری منفی به مشکل
-
4.
مؤلف : محمدخانی، رقیه ؛ كاتب مسؤول : زارعی، حیدر علی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1401 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 131 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان نابینا.رویکردهای یادگیریاهمالکاری تحصیلی
-
5.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ قاسم زاده، سوگند ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
6.
مؤلف : مصطفایی پایدار، نعیمه ؛ ارجمندنیا، علی اکبر ؛ مجاور، شیرین ؛ محمدی فیض آبادی، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : قاسم زاده، سوگند ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»بهمن و اسفند 1400 - شماره 166 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیدانش آموزان نابیناتاب آوریتنظیم شناختی هیجانی
-
7.
مؤلف : شکیب نیا، اعظم ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان نابیناتحرک و جهت یابی
-
8.
مؤلف : کمالی، نوشین ؛ عاشوری، محمد ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بهزیستی روانشناختیدانشآموزان نابیناجهتیابی و حرکت
-
9.
مؤلف : Salimi، Samaneh ؛ Mohammadi، Esmaeil ؛ Sadeghi، Ahmad ؛
مجلة:Iranian Rehabilitation Journal»Summer 2016, Volume 14 - Number 2 (6 صفحة - من 127 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:Blind studentsSighted studentsExpressive suppressionCognitive reappraisalUniversity
-
10.
مؤلف : محمودی احمدآبادی، طاهره ؛ صادقی، منصوره السادات ؛
مجلة:پژوهش های زبانی»پاییز و زمستان 1392، سال چهارم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:مقوله بندی زبانیمقوله های اسمیمقوله های رابطه ایدانش آموزان بینادانشآموزان کم بینادانش آموزان نابینا