کلمة المفتاح Brand / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 3
-
1.
مؤلف : واشقانی فراهانی، محمد ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 ، A+ (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیپژوهشرندصنایع نفتگاز و پتروشیمی
-
2.
مؤلف : نقش زن خواجویی، ریحانه ؛ نظری، رسول ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 ، B (Azad University (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدل مفهومیبازاریابی ورزشیبرندرویداد ورزشی
-
3.
مؤلف : باجلان، اصغر ؛ منصوری، مجتبی ؛ شعبانی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:BrandconfidenceTrustintentionattitudesPerceived benefits