کلمة المفتاح brand communities / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Siavooshi، Malihe ؛ مؤلف : Darushi، Azita ؛
مجلة:International Marketing Modeling»Winter and Spring 2023, Volume 4 - Number 1 (13 صفحة - من 23 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:brand loyaltybrand communitiesCustomer-Brand Engagementbrand community commonalities
-
2.
مؤلف : رشید، علی اصغر ؛ خداپرست، سیاوش ؛ بخشعلی پور، وحید ؛
مجلة:دانش شناسی»پاییز 1401 - شماره 58 ، B (Azad University/ISC (11 صفحة - من 46 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:تعامل اجتماعیجوامع برندیرسانههای اجتماعیمدیریت ادراک
-
3.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : رجبی، جهان ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (20 صفحة - من 401 إلی 420 )
الکلمات المفتاحية:حمل و نقل هواییتبلیغ دهان به دهانجوامع برندمالکیت روانی
-
4.
مؤلف : حسینی، الهه ؛ کلاته سفیری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 35 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 907 إلی 921 )
الکلمات المفتاحية:تعامل اجتماعیشبکههای اجتماعیجوامع برندیکاربرد برندمدیریت ادراک
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة International Marketing Modeling 1 |
مجلة مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |
مجلة مدیریت ورزشی 1 |
مجلة دانش شناسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)