کلمة المفتاح Brand enthusiasm / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصغری زاده، عزت اله ؛ کشاورز غریب، مهدی ؛ احمدی، هادی ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»پاییز 1400، سال سوم - شماره 10 (28 صفحة - من 7 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برندتعهد برنداشتیاق به برنداخلاق برند ادراک شدهاخلاقاشتیاقتعهدتجربهتعدیل
-
2.
مؤلف : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران