کلمة المفتاح Brand Essence / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جمالی، شهرام ؛ مؤلف : حمیدی زاده، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1401 - شماره 49 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 137 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برندجوهره برندفعالسازی برندفعالسازی داخلی برندکارکنانبرندسازیفعالسازیمدیرانسازمانبانک ملتطراحی مدلیمدیریت
-
2.
مؤلف : عیوضی نژاد، سلمان ؛ پارسا بلور، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : اکبری، محسن ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 ، ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 34 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندجوهره برندجایگاه ذهنی برندبرنـدبـهبرنــدهـابـابــهبــاهــا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت دولتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)