کلمة المفتاح Brand expectation / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شکری زاده، حمید رضا ؛ دریاباز، مرجان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 81 (جلد هشتم) (28 صفحة - من 104 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهتصویر برندعشق به برندهماهنگی برند و مصرف کنندهکالاهای پرستیژیمحبت به برندادراک برندانتظار برند
-
2.
مؤلف : Kiyomarsi، Esmaeil ؛ Alipour Darvishi، Zahra ؛ كاتب مسؤول : Saeednia، Hamid reza ؛
مجلة:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 183 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:Advertisingcustomer experienceBrand PerceptionBrand expectation