کلمة المفتاح brand experience process / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)