کلمة المفتاح Brand Popularity / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دبیر، علیرضا ؛ مؤلف : نظری، شهرام ؛ رسولی، مهیار ؛ قربانی، محمدحسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 50 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 871 إلی 889 )
الکلمات المفتاحية:خریداران محصولات ورزشینگرش به محصولات تقلبیمحبوبیت برند
-
2.
مؤلف : Saatchian، Vahid ؛ Talebpour، Mahdi ؛ كاتب مسؤول : Azizi، Bahador ؛
مجلة:Sports Business»Winter and Spring 2021 - Number 1 (15 صفحة - من 163 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:BrandsportswearBrand PopularityAdidas AG
-
3.
مؤلف : میرزایی، فائزه ؛ حبیبی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 34 (جلد چهارم) (17 صفحة - من 122 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:هنجارهای ذهنیشهرت برندکیفیت ادراکشدهجذابیت طراحیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانمحبوبیت برند