کلمة المفتاح Brand Promotion / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : درستکار، احسان ؛ یعقوبی پور، علی ؛ منتظری، محمد ؛ شول، عباس ؛
مجلة:تعالی منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 6 (29 صفحة - من 37 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریسنتزپژوهیارتقاء برندبانک ملی ایرانمشتریBrandبازارپژوهشارتقاءمحصولاترقابتیمدیریت
-
2.
مؤلف : روحی بهلولی احمدی، ثریا ؛ عظیم زاده، سید مرتضی ؛ نظریان، علی ؛ كاتب مسؤول : اتقیا، ناهید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1401- شماره 76 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 421 إلی 437 )
الکلمات المفتاحية:اماکن ورزشیبازاریابی حسیارتقا برند
-
3.
كاتب مسؤول : معرفت، داریوش ؛ مؤلف : فریدفتحی، اکبر ؛ فریدفتحی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1402 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 44 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرند شخصیورزشکارقهرمانترویج برند