کلمة المفتاح brand recognition / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ مؤلف : احمدی، زینب ؛ مزارعی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 209 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:به خاطرسپاری نام تجاریرنگ بستهبندیتشخیص نام تجاریکودکطرح آزمایشیکودکانرنگاطلاعاتنام تجاریرنگ بستهبندیسن
-
2.
مؤلف : شیروانی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : شمسی، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (31 صفحة - من 374 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندشناخت برندﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیپست بانک ایرانتصویر ذهنیمشتریبانکمشتریانکدگذاریمدلمقوله
-
3.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : sheykh، masoumeh ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Summer 2022, Volume 2 - Number 3 (8 صفحة - من 307 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:Brand IdentityBrandingBrand Personalitybrand recognitionFan Loyalty
-
4.
مؤلف : Shamsi، Ahmad ؛ Valikani، Mashallah ؛ كاتب مسؤول : Shirvani، Alireza ؛
مجلة:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:Brand awarenessmental imageCustomer Attractionbrand recognitionElectronic Service Marketing
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Digital Content Management 1 |
مجلة Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |