کلمة المفتاح Brand Sensory Experience / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مومنی، طلعت ؛ خیری، دوستمحمد ؛ كاتب مسؤول : صابری حکمی، مرتضی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 27 (جلد اول) (19 صفحة - من 84 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:تجربه حسی برندتعهد عاطفی مشتریانشرکت مواد غذایی خلیج فارس.ارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : مقدم، شهرزاد ؛ خدائی، علی ؛ سلجوقی، سعید ؛
مجلة:مطالعات جغرافیا، عمران و مدیریت شهری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:رضایتدریاچه ارومیهبازدید مجددتجربه حسی برندتمایل به توصیه
-
3.
مؤلف : نوحه خوان مدبر، پروانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (21 صفحة - من 1495 إلی 1515 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ویژه برندتجربه حسی برندهمدلی کارکنانتعهد موثر مشتری
-
4.
مؤلف : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 315 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند