کلمة المفتاح Brand Special value / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : تیموری، ایرج ؛ مؤلف : قانع زاده، صلاح الدین ؛
مجلة:گردشگری شهری»بهار 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 161 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:قصد بازدید مجددوفاداری گردشگریشهر تبریزارزش ویژه برند
-
2.
كاتب مسؤول : صنوبر، ناصر ؛ مؤلف : حسینی، سیدصمد ؛ محمدزاده، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1397 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (23 صفحة - من 79 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندرفتار شهروندی برندوفاداری برندکیفیت روابط برندارزش ارتباط
-
3.
كاتب مسؤول : پروازی، مهناز ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»زمستان 1395،سال هفتم - شماره 1 (جلد اول) التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری شهریشهرهای مرزیبرندبانهارزش ویزه برند