کلمة المفتاح Branding / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 3
-
1.
مؤلف : مسیبی عمیدآبادی، بنیامین ؛ هاشم نیا، شهرام ؛ كاتب مسؤول : کریمی، اوژن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 59 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 129 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیرویکرد آمیختهبازاریابی دیجیتالکسبوکار اینترنتی
-
2.
مؤلف : واشقانی فراهانی، محمد ؛ غریب نواز، نادر ؛ مهرانی، هرمز ؛ كاتب مسؤول : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیپژوهشرندصنایع نفتگاز و پتروشیمی
-
3.
مؤلف : جوان امانی، ودود ؛ كاتب مسؤول : اکبری، حمید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صادراترهبریبرندبازاريابیشرکتهای دانش بنیان