کلمة المفتاح Branding / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 4
-
1.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
2.
مؤلف : علیپور، پژمان ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1401 - شماره 58 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 75 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبرندسازیمشارکت مشتریهمآفرینی ارزشمشتریمشتریانارزشفناوری اطلاعاتصنعت گردشگریمدل
-
3.
كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛ مؤلف : بقایی نیا، فاطمه ؛ امراللهی بیوکی، ناهید ؛ بهجتی اردکانی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 45 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندبرندسازی داخلیبرندسازیهتلکارکنانمشتریارتباطاتپرسنلمضمونمدیر
-
4.
كاتب مسؤول : شاکر اردکانی، محمد ؛ مؤلف : بقائی نیا، فاطمه ؛ امراللهی بیوکی، ناهید ؛ بهجتی اردکانی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1400 - شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 45 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندسازی داخلیبرندسازیبرندهتلکارکنانمشتریمضمونپرسنلمدیر