کلمة المفتاح Branding / (5 مقالة)
-
1.
مؤلف : مصلحی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : سلیمی، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 99 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:برندینگدادهبنیادجذابیت برندبازاریابی ورزشی
-
2.
مؤلف : زارع، حسین ؛ حامی، محمد ؛ سلیمانی تپه سری، بهاره ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، وحید ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبرندسازیتحلیل عاملی.برنامۀ تلویزیونی ورزشمحور
-
3.
مؤلف : میرزایی، محمد ؛ تابش، سعید ؛ كاتب مسؤول : نظری، رسول ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 33 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرندسازیجایگاه استراتژیکسپاهان11 MAXQDA
-
4.
مؤلف : بینا، شهناز ؛ صفاری، مرجان ؛ كاتب مسؤول : الهی، علیرضا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 49 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملیبرندسازیخدمات ورزشیارزش ویژۀ برند تماشاگرمحورروانسنجی.
-
5.
مؤلف : رجب زاده، رضا ؛ حدادیان، علیرضا ؛ جباری نوقابی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرندسازیارزش ویژۀ برندفوتبال.باشگاه های برترتعهد هوادار