کلمة المفتاح Branding / (2 مقالة)
-
1.
مؤلف : عالی پور هریسی، مهرداد ؛ زالی، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : یداللهی فارسی، جهانگیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 13 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیتحلیل تمفرایند کارآفرینیکسب و کارهای نوپابرند محوریکارآفرینیBrandکسب و کارشناساییفرایندمصاحبه
-
2.
مؤلف : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند،، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حاجیها، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 164 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییداده بنیادبرندسازی محصولات سبزمحیط زیستکدگذاریبازاربازاریابیراهبردها