کلمة المفتاح Business Intelligence / (98 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : حبیبی ماچیانی، ابوطالب ؛ تقی پور، محمد ؛ فولادی تالاری، یاسر ؛ سواررخش، محمود ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (14 صفحة - من 82 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:طراحی الگوی هوشمندسازیمدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایرانفروشگاه زنجیره ای پروماهوش تجاری
-
52.
مؤلف : حبیبی ماچیانی، ابوطالب ؛ تقی پور، محمد ؛ آقازاده، مهسا ؛ فولادی تالاری، یاسر ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1399 - شماره 4 ISC (18 صفحة - من 96 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاریالگوی هوشمندسازیمدیریت فروشگاه های زنجیره ای
-
53.
مؤلف : طاهرخانی، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:گزارش های OLAPOLAP و هوش تجاری
-
54.
كاتب مسؤول : Mathur، Sonali ؛ مؤلف : Lal Gupta، Shankar ؛ Pahwa، Payal ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2021 - Number 48 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 81 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:Decision makingData warehouseBusiness IntelligenceOn-Line Analytical ProcessingBusiness ForecastingData Warehouse, Decision Making
-
55.
مؤلف : بنار، احد ؛ رضايیان، علی ؛ معینی، علی ؛ معماریانی، عزیزالله ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1399، شماره 46 التصنيف B (Azad University (34 صفحة - من 93 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاریطراحی الگوبرنامهریزیهوشمندینظریه داده بنیاد
-
56.
مؤلف : حسن نژاد مقدم، آویشن ؛ كاتب مسؤول : شرج شریفی، آزیتا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 42 (جلد سوم) (15 صفحة - من 51 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:هوش کسب و کارتجزیه و تحلیل کسب و کارداشبرد مدیریتیداشبرد مشتریان
-
57.
مؤلف : اخگری، نسرین ؛ احمدی شریف، محمود ؛ كاتب مسؤول : کشتکار هرانکی، مهران ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1399، دوره دهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (31 صفحة - من 91 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهوش تجاریابعادمولفه
-
58.
مؤلف : سلیمی، احمد ؛ انصاری، آذرنوش ؛ مراسل : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 594 إلی 626 )
الکلمات المفتاحية:تمامیتقابلیتهای بازاریابیمدیریت دانشمزیت رقابتی پایدارهوشمندی کسبوکاریادگیری مستمر سازمانیبازاریابیمدلقابلیتعملکرد برتربنگاهپژوهش
-
59.
رابطه بین هوشمندی کسب و کار مدیران و کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: شعب منتخب بانک ملی شهر اصفهان)
كاتب مسؤول : تیموری، هادی ؛ مؤلف : محمدرضایی، نعیمه ؛ قاسمی، الهام ؛ دژطاهریان، مریم ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیهوشمندی کسب وکاربانک ملی اصفهان
-
60.
كاتب مسؤول : هاشمی مقدم، امین ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1399 - شماره 2 (8 صفحة - من 15 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:یکپارچگی داده هاکیفیت محتوای اطلاعاتیکیفیت دسترسی به اطلاعاتفناوری اطلاعاتهوش تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (28 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- B (3 مقالة)
- C (1 مقالة)