کلمة المفتاح Celebrity endorsements / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 245 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
2.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده امام، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:گواهی شخصیت مشهورریسک مجادلهایاعتبار شخصیت مشهورتناسب شخصیت مشهور یا محصولتصویر نام تجاریگروه مرجع
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)