کلمة المفتاح Charitable Marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : الماسی فرد، محمد رسول ؛ مؤلف : حسینی، سید فرهاد ؛ کریمی، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه»پاییز و زمستان 1403، دوره دوم - شماره 2 (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات شفاهیتصویر برندامور خیریهقصد خریدبازاریابی خیرخواهانه
-
2.
كاتب مسؤول : حاجی بکلو، آیدین ؛ مؤلف : حسینی، سیدعماد ؛ سیار نژاد، جمشید ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1402 - شماره 20 ، B (Azad University (12 صفحة - من 98 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیشرایط بازارنوع دوستیبازاریابی خیرخواهانه
-
3.
مؤلف : چراغ سحر، رسول ؛ موسوی، نجم الدین ؛ میرگوشه، سید نجم الدین ؛ كاتب مسؤول : پیرزاد، علی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:آمیختههای بازاریابی خدماتفروش نام تجاریفرایند تحلیل بکهای فازی (FANP)بازاریابی خیرخواهانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه مطالعات وقف و امور خیریه 1 |
مجلة مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)