کلمة المفتاح cognitive and metacognitive learning strategies / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سعیدپور، فریبا ؛ مؤلف : انصاری، سپیده ؛ مصرخانی، نسیم ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مرداد و شهریور 1402، دوره شانزدهم - شماره 3 ISC (7 صفحة - من 275 إلی 281 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویاندانشگاه علوم پزشکیخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیتعللورزی تحصیلی
-
2.
كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛ مؤلف : عباسی، محمد ؛ سارانی، هادی ؛ آخوندزاده آرانی، علی ؛ افشارپور، سمیه ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»تابستان 1400 - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 160 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبرخودناتوانسازی تحصیلیراهبردهای شناختی و فراشناختی یادگیریراهبردهای شناختی و فراشناختیدانشآموزان
-
3.
كاتب مسؤول : قدمپور، عزتاله ؛ مؤلف : بیرانوند، کبری ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»پاییز 1398 - شماره 83 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 32 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیاهمالکاری تحصیلیدانشآموزان
-
4.
مؤلف : بابایی امیری، ناهید ؛ عاشوری، جمال ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»پاییز و زمستان 1393 - شماره 3 ISC (17 صفحة - من 111 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتپیشرفت تحصیلیهوش هیجانیخودکارآمدیراهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختیفراشناختیراهبردهای یادگیری شناختیهیجانیخودنظمدهی فراشناختی