کلمة المفتاح Commercial ads / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مریجی، شمس الله ؛ احسانی، حکیمه ؛
مجلة:اسلام و مطالعات اجتماعی»پاییز 1395 - شماره 14 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (29 صفحة - من 104 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:زوجینماهوارهروابط میانفردیپیامهای بازرگانیتبلیغات ماهوارهای
-
2.
كاتب مسؤول : طاهری، محبوبه ؛
مجلة:مبانی نظری هنرهای تجسمی»بهار و تابستان 1395 - شماره 1 ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات تجاریبینامتنیتازآن خودسازی
-
3.
مؤلف : حاتمی، نگین ؛ صمدی، مهران ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:زنتبلیغات بازرگانیبا زنماییشبکه سه سیماGem Tvزنانشبکه Gem Tvآگهیتبلیغات
-
4.
مؤلف : عبداللهیان، حمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»بهار 1391، دوره اول - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 89 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ساختارگرایینشانه شناسیآگهی های تلویزیونیتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی