کلمة المفتاح competitive intelligence / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
مؤلف : نظرپوری، امیرهوشنگ ؛ بیرانوند، نسا ؛ كاتب مسؤول : محمدیاری، زهره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیداشبورد بازاریابیرقابتپذیری سازمانیحافظۀ بازاریابیاطلاعاتبازاررقابتی
-
2.
مؤلف : ناصری، امیرحسن ؛ فیضی، کامران ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ كاتب مسؤول : تقوا، محمدرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیهوش رقابتیمتنکاویتحلیل مضمون.