کلمة المفتاح Consumer Buying Behavior / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : احمدی، حسن ؛ مؤلف : رهنما، محمدرحیم ؛ حسنپور کاشمر، فاطمه ؛
مجلة:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»تابستان 1402 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 27 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مشهدگردشگرگردشگری خریدرفتار خرید مصرفکنندهعوامل محرک آمیخته بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : خندان، رسول ؛ مؤلف : رضوانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانبرندرفتار خرید مصرف کنندهرفتار خریدکودکان
-
3.
كاتب مسؤول : Chatterjee، Parantap ؛
مجلة:New Applied Studies in Management, Economics & Accounting»زمستان 1401 - شماره 20 ISC (6 صفحة - من 7 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:Internet shoppingstore shoppingconsumer buying behaviorIndiaConsumer
-
4.
مؤلف : Toodeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ كاتب مسؤول : Hakim pour، Hossein ؛
مجلة:Journal of System Management»Summer 2022, Volume 8 - Number 3 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:Interpretive Structural Modeling (ISM)MICMAC Analysisconsumer buying behaviorOnline social media marketing
-
5.
كاتب مسؤول : قايدامینی هارونی، عباس ؛ مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ کورنگ بهشتی، سیامک ؛ ماهرانی برزانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 151 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندعملکرد برنداعتماد به برندرفتار خرید مصرفکننده
-
6.
كاتب مسؤول : آزادی، آیدا ؛ مؤلف : زارعی، علی ؛ تجاری، فرشاد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1399 - شماره 50 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 221 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:نگرشاحساس گناهمصرف کننده و رفتار خرید
-
7.
مؤلف : رحیمی، محمدرضا ؛ شاکری، رویا ؛ كاتب مسؤول : شافعی، رضا ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1217 إلی 1235 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهرفتار خرید مصرف کنندهاعتباربخشی مدلرفتار خرید ناگهانی