کلمة المفتاح Consumer Perception / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غلامی افشار، مژگان ؛ كاتب مسؤول : مرادی هزاروند، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»پاییز 1402 - شماره 4 (14 صفحة - من 28 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتداعیات مصرف کنندهپنداره مصرف کننده
-
2.
مؤلف : فیروزی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
-
3.
مؤلف : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ موسوی، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سید کامران ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»اسفند 1401 - شماره 28 ISC (22 صفحة - من 1556 إلی 1577 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرف کنندهایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیمدلاطلاعاتطراحی
-
4.
مؤلف : درویش، مصیب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 87 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رفتاررضایت مشتریاصالت رستورانارزش ادراک مصرفکنندهدلبستگی مکانی
-
5.
مؤلف : Ms. Banupriya K R ؛ Mr. Shrinidhi M ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 9 (9 صفحة - من 441 إلی 449 )
الکلمات المفتاحية:StrategyPharmacyConsumer PerceptionDigital marketing
-
6.
مؤلف : احمدیان، سعید ؛ بازآیی، قاسمعلی ؛ حیدری، سیدعباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سیدکامران ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 530 إلی 548 )
الکلمات المفتاحية:ایمنی محصولادراک مصرف کننده از ایمنیایمنی لوازم خانگیادراک مصرف کنندهمدلاطلاعاتلوازمخانگی
-
7.
مؤلف : اعظمی، محسن ؛ كاتب مسؤول : آینه، معصومه ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (18 صفحة - من 71 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانه های اجتماعیدرک مصرف کننده
-
8.
مؤلف : سیدین، علی ؛ كاتب مسؤول : کارچانی، مهدی ؛
مجلة:حقوقی دادگستری»پاییز 1399 - شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 237 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:ژنریسایدمرگ علامت تجاریعلامت ژنریکطبقۀ معناییلغو علامتعلامت توصیفیادراک مصرف کننده
-
9.
مؤلف : Sinha، Somesh Kumar ؛ Verma، Priyanka ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2018, Volume11 - Number 4 التصنيف الف/ISC (36 صفحة - من 795 إلی 830 )
الکلمات المفتاحية:gendersales promotionUtilitarian BenefitHedonic BenefitConsumer Perception
-
10.
كاتب مسؤول : اعظمی، محسن ؛ مؤلف : آزادی، وحید ؛ آینه، معصومه ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»بهار و تابستان 1397 - شماره 6 التصنيف د (Ministry of Science (17 صفحة - من 181 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیدرک مصرف کنندهقصد خریدقصد خرید مصرفکننده