کلمة المفتاح cooperative advertising / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Alaei، Saeed ؛ مؤلف : Manavizadeh، Neda ؛ Rabbani، Masoud ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2021, Volume14 - Number 1 التصنيف الف/ISC (21 صفحة - من 141 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:Game Theorycooperative advertisingstochastic gamesadvertising options
-
2.
مؤلف : امیرطاهری، امید ؛ زندیه، مصطفی ؛ دری نوکورانی، بهروز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 1 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره تامین تولیدتبلیغات مشارکتیبرنامه ریزی دو سطحیالگوریتم های فرا ابتکاریتوزیعبازی استکلبرگزنجیره تامینمدلتولیدالگوریتمتبلیغاتالگوریتم ژنتیکتولید کنندهتوزیعکنندهاستکلبرگ