کلمة المفتاح corporate brand building / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حقیقی، دکتر محمد ؛ مؤلف : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 ، ب (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 47 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ساختماننظریه داده بنیادبرند سازی شرکتمدل برند سازیبرنـدبرنــدشــرکتهـاشـرکتبـاهــابــابـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)