کلمة المفتاح Costumer loyalty / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورمحمد، رضا ؛ رضایی دیزگاه، مراد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1402 - شماره 2 (26 صفحة - من 144 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش برنداعتماد برندعشق برنداحترام برند
-
2.
مؤلف : احقاقی، حمیدرضا ؛ حسین زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندبرندسازیمشتریمشتریانبانکبرنـدمشـتریشخصیتبازاریابیارزش مشتری