کلمة المفتاح Customer Awareness / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قرهخانبیگلو، افشین ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»پاییز 1401 - شماره 12 (20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریانعطاف پذیریعملکرد پایدارآگاهی مشتریمدیریت زنجیره تامین پایدار
-
2.
مؤلف : P. R. JEYALAKSHMI ؛ A. S. LAKSHMI RANI ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (8 صفحة - من 4293 إلی 4300 )
الکلمات المفتاحية:Banking servicesCustomer AwarenessCustomers ExpectationDetermination of actual utilization
-
3.
كاتب مسؤول : اسدی، نوراله ؛ مؤلف : اسداللهی شاه بابلی، عطیه ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1399 - شماره 1 (16 صفحة - من 48 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:حقشناسی مشتریفروشگاههای زنجیرهای افق کوروشوفاداری رفتاری مشتریبازاریابی رابطهمند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة PalArch's Journal of Archaeology of Egypt 1 |
مجلة مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
مجلة مطالعات رهبری فرهنگی 1 |