کلمة المفتاح customer perception / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زارع، مرضیه ؛ صالحی، سودابه ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:لباسلباس مفهومینمایشگاه لباس مفهومی در ایرانرویکرد هنرمندان ایرانی لباس مفهومی
-
2.
مؤلف : Mr. Sameer Mankame ؛ Mr. Kishor Vinayak Mhaske ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (8 صفحة - من 1004 إلی 1011 )
الکلمات المفتاحية:Service satisfactioncustomer perceptionstandard service qualitySERVQUAL gap of customersFront office employee
-
3.
مؤلف : Yasmeen Sindi ؛ Yosra Hamas ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (8 صفحة - من 30 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:Performancecustomer satisfactioncustomer perceptionSalespersonBeauty MarketEmployees Behavior
-
4.
كاتب مسؤول : موسوی، سید نجم الدین ؛ مؤلف : زرنگاریان، یوسف ؛ مومنی مفرد، معصومه ؛ تقی پور، صابر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 134 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرفکنندهبرندهای گورستانیگروه شرکتهای نوشیدنیبرندصنعت مواد غذاییشناساییمحصولاتمدیرانبازارمدیریتمصرفکنندهتولیدمصاحبه
-
5.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران