کلمة المفتاح Customer Stickiness / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : مشهدیزاده، محمد ؛ مؤلف : ساعدی، بهزاد ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»پاییز 1399 - شماره 32 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 147 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیمشارکت مشتریچسبندگی مشتریبانک صادرات استان اصفهان
-
2.
كاتب مسؤول : اخوان خرازیان، مریم ؛ مؤلف : شادبهر، امیر حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 207 إلی 229 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی مشتریانارزشهای ادراک شده مشتریانچسبندگی مشتریانانگیزههای خریدمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالاارزش ادراکشده مشتریلذت جویانه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة اقتصاد و بانکداری اسلامی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)