کلمة المفتاح Destination Love / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : محمدشفیعی، مجید ؛ مؤلف : رضایی حاجی آبادی، جواد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:خلق مشترک ارزشذینفعان گردشگریعشق به مقصدتصویر عاطفی مقصدتصویر شناختی مقصدمقاصد منتخب گردشگری ایران
-
2.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندگردشگریمهماننوازیعشق به مقصدروابط مصرفکننده - برند
-
3.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 165 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:مهمان نوازیعشق به برندروابط مصرف کننده- برندعشق به مقصدگردشگری
-
4.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد