کلمة المفتاح directed learning / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : نوري، راضيه ؛ سليمي، دکتر لادن ؛ رسولي، عصمت ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1399- شماره 43 التصنيف B (Azad University (30 صفحة - من 153 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبربرنامه درسی وارونهدرس کاروفناوری
-
12.
مؤلف : نوریان، محمد ؛ كاتب مسؤول : افشاری، مرجان ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:طرحواره مفهومی یادگیری خودراهبرروش پژوهش نظریهایبرنامه درسی وارونهیادگیری خودراهبربرنامه درسی
-
13.
مؤلف : اعلمالهدی، مهسا ؛ كاتب مسؤول : زینالی، علی ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»بهار 1400 - شماره 53 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 94 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختفراهیجانیادگیری خودراهبرفراحافظههیجانحافظه
-
14.
كاتب مسؤول : مهرپرور، مهری ؛ مؤلف : کریمی، سیدبهاء الدین ؛
مجلة:چشم انداز برنامه درسی و آموزش»اسفند 1400 - شماره 4 (15 صفحة - من 76 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری خودراهبرتفکر ارجاعیآموزش راهبردهای شناختی فراشناختیفراشناختیراهبردهایآموزشدانشآموزان
-
15.
مؤلف : Zara Naseer ؛ Eman Tahir ؛ Yasmeen Qadir ؛ Arooj Riaz ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2023, Volume 20 - Number 1 (9 صفحة - من 830 إلی 838 )
الکلمات المفتاحية:Constructivismdirected learningdigital LiteracyselfLearner’s AutonomyStudent’s Readiness
-
16.
كاتب مسؤول : Nejati، Reza ؛ مؤلف : Ilchi، Hossein ؛
مجلة:International Journal of Research in English Education»March 2023, Volume 8 - Number 1 (13 صفحة - من 92 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:intermediatedirected learninglevel students, personal selfconcept, reading comprehension, selfintermediate- levelSelf- Directed LearningreadingSelf-conceptComprehensionpersonal
-
17.
كاتب مسؤول : کاروان، فرهاد ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»پاییز 1402 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 111 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:خردیادگیری خودراهبرتفکر طراحیآموزش معماریسبکهای خلاقیت
-
18.
كاتب مسؤول : سلیمانی، شیلا ؛ مؤلف : علی آبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»پاییز 1402 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 49 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:خودکنترلیخودمدیریتییادگیری خودراهبرالگوی یادگیری معکوسرغبت به یادگیریدانشجویان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)